Cena za dopravu: 129 Kč
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
Standardní dodání do 3 pracovních dnů
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Doručujeme pouze na území České republiky
Cena za dopravu: 109 Kč
Objednaný produkt je doručen na vybranou pobočku české pošty
Standardní dodání do 3 pracovních dnů
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Doručujeme pouze na území České republiky
Cena za dopravu: 55 Kč
Manuál pro implementaci aplikace Balík Do balíkovny:
1. Popis služby
Služba „Balík Do balíkovny“ umožňuje zákazníkovi zaslání jeho zásilky pobočku Balíkovny, která tuto službu podporuje. Zde si ji pak adresát může vyzvednout již následující pracovní den po dni podání.
Česká pošta zákazníka uvědomí o jeho zásilce pomocí SMS nebo e-mailu. Tato služba je dostupná na více než 120 poštách a depech České pošty.
2. Jak to funguje
Česká pošta nabízí na svém webu: http://napostu.cpost.cz/vystupy/balikovny.xml soubor obsahující aktuální databázi Balíkoven, kde je služba „Balík Do balíkovny“ dostupná. Provozovatel e-shopu má možnost pravidelného stahování souboru, aby mohl svým zákazníkům nabízet aktuální seznam.
Jednoduchá implementace zahrnuje:
1. Stažení souboru,
2. Import do databáze,,
3. Implementaci vyhledávacího formuláře
Zákazník si pak jednoduše vyhledá pomocí názvu obce, části obce nebo PSČ Balíkovnu, která mu vyhovuje pro doručení zásilky Balík Do balíkovny. Pro vyšší klientský komfort doporučujeme implementaci našeptávače odpovídající lokality.
Ze schématu je vidět, že celý proces nákupu se volbou cílové pobočky pro zásilky „Balík Do balíkovny“ nijak nekomplikuje. Systém e-shopu převezme adresu zvolené Balíkovny a dále s ní pracuje jako s dodací adresou zásilky podle pravidel, které má dojednány s Českou poštou.
Pro sledování zásilek použijte stránky : www.ceskaposta.cz
3. Standardní dodání do 3 pracovních dnů.
- PřI nákupu nad 100 kč Vám doručíme objednávku na prodejnu zdarma
- Objednávku si můžete vyzvednout až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon
- Osobní odběr je možný v praze v našej showroomu na adrese: Na Příkopě 988/31 110 00 Praha
- Uhradit objednávku na Osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou přI objednání prostřednictvím internetu
- Standardní dodání do 3 pracovních dnů
Cena za dopravu: 64 Kč
Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Standardní dodání do 3 pracovních dnů
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak muzete overit online https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
Více informací naleznete https://www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky
Doručujeme pouze na území České republiky
Cena za dopravu: 97 Kč
Objednané produkty jsou dopraveny na adresu, sdělenou kupujícím
Standardní dodání do 3 pracovních dnů
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak muzete overit online https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Po doručení na adresu budete informování SMS a emailem o možnosti doručení.
Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
Více informací naleznete https://www.zasilkovna.cz/
Doručujeme pouze na území České republiky