Reklamace | AventaBeauty.cz

Jak reklamovat zboží?

 Jsme zodpovědní za vady, které se vyskytly ve zboží během dodání a byly na něm zjištěny během následujících 6 měsíců. Nejsme však zodpovědní za žádné nové vady, zejména pokud byly způsobeny nesprávným použitím. V případě použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající stupni použití nebo odpisů, které mělo použité zboží, když jste je obdrželi. V případě zboží s datem expirace jsme také zodpovědní za to, že zboží bude během tohoto období vhodné k použití.

Upozorňujeme, že přecitlivělost nebo alergická reakce na dodanou kosmetiku nelze považovat za vadu samotného zboží. Stejně tak nelze za vadu považovat nedostatky v dárcích a jiných bezplatných službách, které poskytujeme kromě vaší objednávky. Obrázky zboží v internetovém obchodě AventaBeauty.cz jsou ilustrativní a nepředstavují povinné znázornění vlastností zboží (například balení zboží se může lišit v důsledku změn v balení výrobcem).

Jaká práva mám při podání stížnosti?

 V případě vady zboží se můžeme dohodnout na vrácení peněz formou poukázky, požádat o odstranění vady pomocí výměny.

Pokud pro nás taková vada není možná nebo nepřiměřená, můžete požádat o slevu z kupní ceny. V takovém případě zboží uložíte a my vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud se jedná také o závažnou vadu, můžete také odstoupit od smlouvy. V tomto případě nám zašlete zboží zpět a my zaplatíme plnou kupní cenu.

POZOR ! Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit ?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před převzetím věci věděli;
  • jste vadu sami způsobili;
  • uplynula záruční doba.

! Výměna nebo žádost o slevu není nutné, pokud nemůžete vrátit produkt ve formě, v jaké byl obdržen.

Jak to mohu získat?

 Zboží si můžete osobně vyžádat v prodejně aventahop.cz na adresu Charkovská 519/26, 101 00 Praha 10 Nezapomeňte uvést, co považujete za vadu produktu.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí, vás budeme písemně informovat e-mailem nebo textovou zprávou. Můžeme vás také kontaktovat telefonicky.

Stížnost okamžitě vyřešíme. Stížnosti, včetně odstranění vady, obvykle netrvají déle než 30 dnů. Jinak máte právo odmítnout kupní smlouvu.

Kontaktní údaje

Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na adrese: 

Vinohradská 343/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2
Otevírací doba:
Po-Pá 10:00-18:00
+420 605 885 085

E-mail: [email protected]

Pokud se rozhodnete požádat o produkt, zašlete jej na adresu Vinohradská 343/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2 spolu s vyplněným formulářem žádosti:

Formulář odstoupení od smlouvy

Formulář reklamační

Product added to wishlist
Produkt přidán do porovnání.